Aktualizujem zobrazený obsah |
Ktorý tovar máte na sklade?
Na každej tovarovej karte sa zobrazuje
informácia o počte kusov na sklade.
Kedy mi bude objednaný tovar doručený?
Ako náhle obdržíme Vašu objednávku,
Váš tovar bude expedovaný v ten istý deň, najneskôr do 24 hodín. Po expedovaní
balíka Vám pošleme informačný e-mail o odoslaní zásielky. Ak do 3 dní od
informačného e-mailu neobdržíte tovar, prosím kontaktujte nás.
Nedarí sa mi objednať cez internet on-line. Čo mám robiť?
Kontaktujte nás
prosím na emailovej adrese objednavky@dexis.sk
Aký je rozdiel medzi platbou "vopred na účet" a "dobierkou"?
- Dobierka -
tovar si objednáte a zaplatíte ho až pri preberaní balíka.
- Vopred na účet
- tovar si objednáte a my Vám najprv zašleme naše číslo účtu a variabilný
symbol. Tovar najskôr zaplatíte prevodom na náš účet a my po prijatí platby
zasielame balík k Vám a informujeme Vás o jeho odoslaní.
Máte aj predajňu kde by som si mohol vybrať z ponúkaného tovaru
osobne?
Nie, nemáme kamenný obchod.
Je možné objednať si tovar aj zo zahraničia?
Áno, je možné objednať tovar
aj zo zahraničia. Pred samotným nákupom je však potrebné dohodnúť sa na
poštovnom a spôsobe úhrady. Pred samotným nákupom nás prosím
kontaktujte.